Deplasare in Ardeal / Romania - Danemarca 0-0


Orice deplasare la un meci alaturi de prieteni este un motiv de bucurie. Si daca aceasta deplasare inseamna sa experimentezi si sa vizitezi locuri interesante, bucuria este si mai mare. Asa a fost si ultima escapada la Cluj-Napoca, la meciul din preliminariile Campionatului Mondial din 2018, dintre Romania si Danemarca. Ne-am organizat din timp, ne-am strans 8 prieteni, am obtinut biletele la una din peluzele stadionului Cluj Arena, iar traseul si cazarea le-am stabilit de comun acord.

Traseul a fost unul simplu, plecare din Rosiorii de Vede via Slatina, Rm. Valcea, continuare pe Valea Oltului, Sibiu, apoi popas la Alba-Iulia pentru o vizita la Cetatea Carolina.

Din pacate vremea nu a fost prea prietenoasa, exact cand am ajuns in Alba-Iulia a inceput sa ploua. Totusi, ne-am incumetat la o mica plimbare prin cetate, am admirat putin privelistea, insa cetatea merita sa i se aloce mai mult timp, asa ca vom reveni aici pentru aprofundare :).
De aici, drumul spre Cluj se parcurge relativ usor, pe DN 1 traversezi cateva orasele interesante, Teius, Aiud sau Turda, si se va parcurge si mai usor in viitor, pe autostrada A10, tronson la care am observat ca se lucreaza intens.
Odata ajunsi in Cluj Napoca, am hotarat sa mancam la Big Belly, un local cochet cu mancare foarte buna si cu portii „pe saturate”. A urmat apoi cazarea la Hotelul Belvedere, in parcul Cetatuia, un loc absolut superb, de unde am admirat Clujul in toata splendoarea lui, inclusiv stadionul pe care urma sa se dispute partida Romania – Danemarca.
Dupa cateva ore de odihna, am coborat in centrul orasului, am savurat o bere intr-un pub din centrul vechi, apoi ne-am indreptat spre „Piezisa”, cunoscuta ca strada studentilor, strada care nu doarme niciodata si loc in care se strange galeria Universitatii Cluj. Am petrecut si aici cateva ore alaturi de fanii clujeni, i-am ascultat cum canta, ne-am integrat si noi printre ei, apoi am luat drumul stadionului.
Am reusit sa intram relativ repede in arena, ne-am acomodat cu stadionul, apoi am asteptat inceperea partidei. Nu aveam mari asteptari de la meci, importanta fusese deplasarea. Ne-am obisnuit cu aceasta generatie vesnic invinsa, insa parca te deranjeaza din ce in ce mai mult lipsa de vointa, de atitudine si de solutii a acestei echipe. A iesit un 0-0 chinuit, urat, fara istorie, pe care nu doresti sa ti-l amintesti curand.
 
N-am avut timp sa ne lamentam prea mult, frigul indurat pe stadion si oboseala acumulata si-au spus cuvantul, astfel ca am adormit instant cand am ajuns in camera.

In Cluj-Napoca mai fusesem in 2003, moment in care am vizitat stadionul Ion Moina, daramat apoi pentru a-i lasa locul actualei arene, dar si in 2004, cand am participat in Gruia la eternul derby de Cluj, CFR -U.

A doua  zi, am parasit Clujul satisfacuti de aceasta  noua deplasare, insa dezamagiti profund de nationala Romaniei.

Acum o asteptam pe urmatoarea. Unde? Vom vedea! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un nou traseu cu masina: Budapesta - Bratislava - Praga - Dresda - Berlin - Auschwitz - Cracovia - Muntii Tatra - Kosice - Debrecen - Oradea

Cu mașina prin Europa / 5400 km parcursi - 10 tari vizitate

Napoli, Vezuviu, Pompeii, Sorrento, Capri, Amalfi - O vacanta de vis