Bugetul pentru un meci la EURO 2016 / Franta - Romania

Astazi am aflat ca sunt unul din miile de suporteri care vor merge la meciul de deschidere de la EURO 2016.
Dupa ce am aplicat in luna decembrie pentru 4 bilete la meciul Franta-Romania, azi am primit confirmarea pe e-mail ca am castigat tichetele pentru care am aplicat.
Am planificat si discutat aceasta deplasare cu mult timp in urma, si chiar imi parea rau sa nu pot fi acolo pe 10 iunie.
Asadar, dupa ce ne-au luat din cont cate 360 de lei (meciurile cu Albania si Elvetia costa doar 100 de lei), mi-am refacut socotelile pentru toata excursia.
Din primele calcule, eu zic ca destul de riguros facute, cred ca voi scoate aceasta excursie la Paris cu doar 1300 de lei (280 Euro).
Vom merge 4 baieti, cu o singura masina. Era mai comod cu avionul, insa atmosfera de pe drum a cantarit enorm in luarea deciziei.
Asadar, pana la Paris, de la Rosiorii de Vede, sunt 2250 de km, adica un total de 4500km, dus-intors. In bani, drumul, adica combustibil + taxe de autostrada, inseamna ~400 de euro pentru o masina. Adica 100 de euro de persoana. La aceasta suma adaugam biletul de 79 de euro (75 pret + 4 curier), o noapte de cazare la Paris, 34 de euro la Hotel Tingis (camera costa 68) si bani de cheltuiala, aproximativ 70 de euro.
In total, 283 de euro pentru un meci al Romaniei la EURO 2016. Bonus, festivitatea de deschidere si atmosfera de pe drum.
Nu stiu daca este mult sau putin, insa pentru un meci cu o asa importanta, la care nu ajungi mereu, cred ca merita putin efort si chibzuinta :)
Hai Romania!

Costuri deplasare FRANTA - ROMANIA (de persoana):

- Motorina (4500 km-300 litri, consum 6,5%, pret 5 lei/l) = 82 euro (persoana)

- Vignete sau taxe drum = (10 euro HUN, 9 Euro AUT, 50 FRA) / 4 = 17 euro (persoana)
- Cazare = 35 euro (persoana)
- Bilet = 79 (persoana)
- Mancare = 70 euro (persoana)
______
Total: 283 euro (persoana)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un nou traseu cu masina: Budapesta - Bratislava - Praga - Dresda - Berlin - Auschwitz - Cracovia - Muntii Tatra - Kosice - Debrecen - Oradea

Cu mașina prin Europa / 5400 km parcursi - 10 tari vizitate

Napoli, Vezuviu, Pompeii, Sorrento, Capri, Amalfi - O vacanta de vis